Kolem dokola jen příroda, krásný výhled do doliny. Prostředí vybízí k uspořádání přírodní svatby, či svatby ve vintage a boho stylu. Neopakovatelnou atmosféru mají zimní svatby.

Svatební obřad

Louka za Novou chatou je místem pro přírodní svatební obřad. Přijďte se sami podívat. Kouzlo hor vás uchvátí.

Připravíme pro vás slavobránu, vyzdobíme obřadní místo, dodáme židle pro nejbližší a v případě mírného deště zastřešíme oddávajícího a snoubence.

Za nepřízně počasí lze svatební obřad uspořádat přímo v sálu.

Svatební menu rádi doporučíme, připravíme pokrmy i pro hosty se stravovacími omezeními.

Praktické informace

Jaká je kapacita svatebního sálu?

Svůj svatební den můžete oslavit v celkovém počtu 104 osob. Jsme jedno z mála svatebních míst v Beskydech, kde se vleze 100 hostů.

Můžeme se také ubytovat?

Ano, ubytování pro svatební hosty máte k dispozici. Celkově u nás ubytujeme 65 osob. 

Jaké prostory můžeme na svatbu využít?

Můžete využít svatební sál s kapacitou 104 osob, obřadní místo a venkovní posezení. Samozřejmě máte volný pohyb kdekoli po okolí Kolářovy chaty.

Jaké jsou možnosti svatebního obřadu?

Svatební obřad je možné mít na dvou místech a to louka za novou chatou, kde máte 100% soukromí, nebo také louka před novou chatou, kde se však můžete potkat s turisty.

Mokrá varianta obřadu: Máme připraven menší stan, kterým zastřešíme snoubence a oddávající. Svatební obřad můžeme udělat také ve svatebním sále.

Kdo dělá výzdobu svatebního místa?

V případě zájmu pro vás můžeme zařídit celou výzdobu včetně květin. Sál si také sál můžete vyzdobit sami. Je to jen na vás.

Kdy můžeme začít zdobit místo a do kolika hodin je potřeba výzdobu odstranit?

Můžete k nám přijet již den před svatbou, můžete se ubytovat a začít s výzdobou již od 14:00.

Po svatbě je potřeba výzdobu odstranit do 10:00 následujícího dne.

Co cattering a alkohol a koláče?

O cattering se postaráme, na alkohol se vztahuje tzv. korkovné dle počtu osob. 

Cukroví, koláče a sladký bar může být zcela ve vaši režii.

Jak je to s nočním klidem?

Hudbou u nás nikoho nerušíte. Nemusíte se tedy obávat rušení nočního klidu.

Kdo se o nás bude v den svatby starat? Kdo má hlavní odpovědnost?

Celý svatební den se o vás bude starat náš personál v čele s Event managerkou Zuzkou Dudovou, která s Vámi bude komunikovat i před svatbou.

Jak je to s parkováním?

Komplex je situován v CHKO, kapacita parkování je tedy maximálně pro 15 vozidel.

Doprava na Kolářovu chatu?

Vedou k nám dvě cesty, z Horní Lomné nebo z Morávky. Doporučujeme cestu z Morávky, je to zpevněná lesní cesta. Z obou stran je ovšem zákaz vjezdu, vystavíme Vám však povolenky.

V rámci komfortu pro svatební hosty máme k dispozici dvě 8 místná auta, kterými můžeme vás a vaše hosty dovézt a odvézt z Morávky. Další informace o tom, jak se k nám dostanete najdete zde.

Mám zájem o svatbu na Kolářově chatě​